torsdag 19 mars 2009

Sjuk.

Jag är fortfarande fruktansvärt snuvig och förkyld, jag vill inte! Känner mig sjuk i hela huvudet och världen snurrar. Så jag tog helt enkelt och sjukskrev mig från dansen idag. Det är inte alls ofta det händer, att dansa är det bästa jag vet! Det är så roligt, jag har alltid tyckt om att stå på scen, och vem tycker inte om att få känna sig uppskattad och behövd? Men jag är övertygad om att min duktiga hjälpinstruktör fixar repetitionen ikväll. Alla i gruppen är nog dessutom ganska duktiga på att hjälpas åt.

I morgon har jag bokat in en date med min blivande chef. Hoppas hoppas att snuvan har gått tillbaka lite, jag vill inte behöva omboka. Var hemma från skolan idag. Vi har två dagar med katastrofmedicin, två roliga ambulanskillar som berättar om sitt jobb helt enkelt. Kändes surt att missa en av de dagarna när vi har så lite, men är man sjuk så är det inte så mycket att göra åt. Led mig igenom gårdagen, inte p.g.a. att det var tråkigt, snarare tvärtom, utan för att hela kroppen känns tung och febrig. LESS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar