fredag 20 mars 2009

Det går inte att gömma sig från verkligheten.

Tiden är kommen, domedagen är här!
Okej, det kanske inte alls är så hemskt som det låter, men jobbigt känns det. Det har blivit dags för den berömda c-uppsatsen i omvårdnad. Hittills har jag utövat någon slags halvmedveten bortträngning av detta faktum, men jag insåg just att jag inte kan förneka det längre. Sitter och läser massa abstract till artiklar som hittats i jätteintressanta (NOT!) vetenskapliga databaser. På måndag ska jag och min kompanjon träffas och skriva ut de artiklar som hade intressant abstrakt och granska dessa enligt en granskningsmall. Det innebär alltså att jag måste ha tagit mig igenom alla träfflistor tills dess!

Min förkylning är betydligt bättre, det känns skönt! Är fortfarande lite rosslig i halsen och får snyta mig ibland, men jag har nästan fått tillbaka min röst och känner mig betydligt friskare och piggare idag. Det finns hopp för dansdagen i morgon! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar