torsdag 23 september 2010

Umeå eller inte Umeå?

Jag dansar ju som bekant en massa linedance. I helgen är det en stor händelse i Umeå.
En av de mest kända koreograferna, Kate Sala, kommer nämligen dit och dansar en helg och har workshops. Och vet ni vad? Jag är inte anmäld!
Jag älskar Kate Sala, hon gör massor av roliga danser och har en enorm energi på dansgolvet, så det är egentligen ren idioti att inte åka dit. Men jag är ju så förbannat trött! Har vridit och vänt på situationen och funderat och känt efter, men jag är rädd att jag inte kommer att orka dansa utan istället sitta och sova i ett hörn, och hur trevligt är det?
Till saken hör också att en av de anmälda deltagana från vår klubb har fått plötsliga förhinder och kan inte åka, dvs, det finns en sista minuten-chans! Platsen är betald och sängplats finns, så vad väntar jag på? Avgång i eftermiddag vid 15-tiden.

Det blir nog inget ändå är jag rädd. Tröttheten har mig i ett järngrepp. Men jag vill! :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar